Barion Pixel

A webáruházban a számodra is hatékony működéséhez kétféle sütit használunk.

Szükséges cookie-k: Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a webáruház használható és működőképes legyen, ezért ezeket nem lehet letiltani.

Marketing cookie-k: Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a Te érdeklődési körödnek megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban. Ezeket a cookie-kat le tudod tiltani, de kár lenne, mert egy csomó jó dologról maradnál le.

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban. Kérjük ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra, ha változtatni szeretnél ezen, akkor a Beállítások módosítása gombra. Köszönjük!

Termékek Menü

5 illatos tény a múltból

5 illatos tény a múltból Parfümös írások kapcsán fellelhetőek ezek a régi illatos tanácsok, ami jól mutatja régen mennyire „szigorúan” vélekedek és milyen jelentőséget tulajdonítottak a parfümözéssel kapcsolatban.

1.„Parfümök és egészség” „Elképzelhetetlen, hogy az illat ellensúlyozza a légköri szennyeződéseket, elpusztítja a mikrobákat és megvédi a tüdőt a betegségek kórokozóitól? 

  •  A francia orvosok betegeket küldtek az Isle Hyeres-re, ahol a levegőt virágültetvények illata telíti. Mintegy fél tucat különböző parfümgyár több száz hektáron termeszt jácintokat, rózsákat, heliotropokat, ibolyákat stb. Az ilyen aromák érzékelése befolyásolja az érzékeny betegeket, és határozottan hat testükre! Persze el nem pusztítja a kórokozókat, de erősíti a testet, lelket, ami által jobb közérzet érhető el.

2. Nők és szépség , Sophia Loren (1984) parfüm bölcsessége :

  • „A parfüm, akárcsak a selyem, a bor és a friss virágok, számomra az élet egyik szükséges luxusa. A parfüm különleges öröme, hogy olyan erőteljes hatással van a hangulatomra, önbizalmat és csillogást, romantikát és eleganciát kölcsönöz… Érzelmileg az egyik legvonzóbb tartozék lehet. Használd szabadon."

3.The Nancy Taylor Course , (1958) :

  • Három alapvető illattípus létezik, amelyek mindegyike automatikusan egy bizonyos típusú személyiséget sugall. Ők:
    • A virágos típus: A virágillatú parfümök általában a nagyon nőies, puha és kedves nőt ábrázolják, és egy elragadó személyiség auráját keltik
    • A fűszeres típus: A fűszeres illatú parfümök egy kifejezetten pikáns, provokatív személyiséget tárnak a világ elé.
    • Az egzotikus típus: természetesen a buja, egzotikus illatok általában nagyon izgalmas aromáknak bizonyulnak, és egy kifinomultabb személyiséghez való

4. A parfümöt nem szabad közvetlenül a ruhájára permetezni. Ehelyett finoman érintsd meg a „pulzus” pontokat – a csukló, a fül mögött, a könyök és a térd mögötti területeket!

5. Elegance , Genevieve Antoine Dariaux (1964): „Ma már nagyon rossz ízlésnek számít, ha egy nő jelenlétét illatból érzékelni lehet, mielőtt látásból észlelnénk. Az sem elegáns, ha valaki egy mámorító parfümöt hagy maga után. Két fő tényező befolyásolja a nőt a parfüm kiválasztásában. Először is, a parfümös üveg – amit szívesen tesz ki a fésülködőasztalára, ha az üveg elegáns, nyilvánvalóan drága, és ha híres címkét visel, másodszor pedig maga az illat, ha kiemeli a személyiségét és növeli a vonzerejét. [….]

Egy elegáns nő általában megtiszteltetésnek tartotta, hogy hű maradjon parfümjéhez, amit egyfajta aláírásnak tekintettek... De most úgy tűnik, a parfümök változatosabb mintát követnek; mint, már  a webshopban is látható csoportosítottan is tudunk parfümöt ajánlani. Mára már számtalan szempont alapján lehet keresni és találni illatokat és lehet választani, használni alkalmakhoz más és más illatot!  

A múltban máshogy tekintettek a parfümökre, amely egyfajta kiváltság volt, mára ez már-már szinte természetes, de tudnunk kell, hogy viselése igényel egyfajta eleganciát, stílust!

Használd bátran és ismerd meg magad a parfüm által!